"I Ogólnopolski Rajd Samochodów Terenowych o Miano Najlepszego Kierowcy Offroadowego Gór Świętokrzyskich NON STOP" (18-19.11.2006r)


Klub Miłośników Samochodów Terenowych ŁOŚ zaprasza wszystkich właścicieli samochodów terenowych na kolejną przygodę w Lasach Świętokrzyskich:

I Ogólnopolski Świętokrzyski Rajd Samochodów Terenowych o miano Najlepszej załogi Offroadowej Gór Świętokrzyskich (18-19 listopada 2006)

czwartą z cyklu przygód jesiennych

Impreza przewidziana jest jako przygoda Non-Stop 30-godzinna.
Przygotowano dwie trasy: wyczynową i extrem, na których znajdują się punkty kontrlne pojazdu i punkty kontrolne przejazdu pojazdu. Najlepsza załoga w każdej klasie zdobywa puchar I OŚRST NonStop oraz nagrody rzeczowe w formie sprzętu offroadowego ufundowane przez sponsora - firmę 4X4 TEAM (T-MAX) i klub ŁOŚ. Zestaw nagród:

nagrody001m

Za posiadany sprzęt offroadowy uczestnicy otrzymywać będą dodatkowe punkty.
Ze względu na specyfikę rajdu nie przewiduje się startu QUADÓW
W klasie wyczynowej zabronione jest stosowanie wyciągarek napędzanych; wskazane jest posiadanie wyciągarek ręcznych.
Do rajdu dopuszczane będą tylko pojazdy z ważnym przeglądem technicznym i OC.
Trasy obfitują w różnorodne przeszkody trenowe gwarantujące, że emocji nie zabraknie.
Bazą spotkania są gospodarstwa agroturystyczne w miejscowości Tarczek, a w przypadku większej liczby uczestników również w miejscowości Śniadka.
Dojazd kolumną z gospodarstw agroturystycznych do miejsca startu, gdzie rozpocznie się jazda w/g roadbooków.
Start 18 listopada około godziny 9.30.


Kolejna Impreza za nami

W dniach 18-19 listopada 2006 w miejscowości Tarczek koło Bodzentyna w Górach Świętokrzyskich odbyła się przygoda zamykajaca cykl imprez jesiennych - I Ogólnopolski Rajd Samochodów Terenowych o Miano Najlepszego Kierowcy Offroadowego Gór Świętokrzyskich NON STOP.
Na starcie stanęło kilkanaście terenówek. Organizatorzy przygotowali wspólną trasę dla klas: wyczynowej i ekstrem z rozdzieleniem na zdobywanie pieczatek o różnym stopniu trudności dla poszczególnych tras. Po krótkiej odprawie kolumną dojechano na pole namiotowe. Tam zaplombowano pojazdy, przeprowadzono BT (krótkie badanie techniczne - łopaty, zamocowania, OC, badanie techniczne pojazdu), odmierzono start i wszyscy wyjechali na trasę, na której znajdowały się PKP i PKPP.
Trasa wiodła nasypem dawnej kolejki oraz wzdłuż koryt rzek, to jest przez tereny bagniste i bagienne, koleiny itp. Długość trasy to około 50 km i ok. 40 pieczatek do zdobycia.
Jazda w dzień to nic, ale nocą nie wszyscy mieli siły na pokonywanie trudnego terenu. Część z uczestników wybrała powrót na nocleg, a część jeździła według formuły rajdu 24 h.
Zdanie kart odbywało się w następujący sposób. Należało przyjechać równo po 24 godzinach od momentu startu. Uczestnik naciskał przycisk powrotu i na komputerze zostawał zapisywany dokładny sekundowy czas zdania karty jego pojazdu.

Karty drogowe uczestników:

karty 001karta2

karty3

Organizatorzy rozplombowali karty pojazdów, przekazali je komisji sędziowskiej do rozpatrzenia, a uczestnicy zasiedli do obiadu. Komisja wprowadzała dane z kart drogowych do komputera, który obliczał i podawał podsumowany wynik końcowy.
Zestawienie wyników:

Klasa EXTREM

miejsce punkty nr pojazd kierowca pilot
1. 6100 1 Vitara Żebrowski Maciej Dużyński Marcin
2. 4200 20 Pajero Kotwica Tomasz Kudła Dariusz
2. 4200 21 Patrol Bochacz Marek Bochacz Krzysztof
3. 1000 4 UAZ Sawaryn Bartek Kwiatek Adam
4. 72 5 UAZ Różalski Filip Choiński Tomasz
5. -2920 7 Samurai Gałuszka Tomek Gałuszka K.
6. -20760 19 Samurai Sajkiewicz Maciej Wieczorek Piotr
7. -49520 11 J.Cherooke Janiak Jan Janiak Michał
8. -86400 12 Patrol Lenord Adam Stankiewicz Marek

Klasa WYCZYNOWA

miejsce punkty nr pojazd kierowca pilot
1. 4700 13 Ferroza Horubała Piotr Kawka Małgorzata
1. 4700 14 Vitara Horubała Michał Szyszko Przemek
2. 2499 10 Gaz69 Nagielski Jakub Celebański Przemysław
3. 1798 9 Wrangler Łukaszczyk Sebastian Krysiak Jakub
4. 699 24 Mercedes G Banaszczyk Ryszard  
5. 400 23 Mercedes G Kaszuba Jacek Kwiatek Jerzy
6. -15060 6 Vitara Soboń Karol Głowacki Maciej
7. -48560 2 Wrangler Paradowski Marek Parol Artur
8. -48620 3 Cherooke Zwoliński Grzegosz Kobus Maciek


Zdobywcy pierwszych miejsc w obu klasach otrzymali pamiątkowe Puchary, kompresory Firmy T-max oraz dyplomy.
Zdobywcy miejsc 2-3 otrzymali pamiątkowe dyplomy.
Wszyscy uczestnicy otrzymali pamiątkowe koszulki i znaczki.

wpisowe od samochodu 350 zl

 

  • piątek 17 listopada 2006
możliwość zakwaterowania już w piątek wieczorem
  kolacja

 

  • sobota 18 listopada 2006
7.30 przyjmowanie uczestników w Tarczku
8.00 śniadanie
8.30 odprawa
9.00 wyjazd kolumną na miejsce startu
9.30 wręczenie road-booka, plombowanie pojazdów, start I uczestnika (czas odnotowany w karcie pojazdu)
  posiłek w lesie (w przypadku większej liczby chętnych)

 

  • niedziela 19 listopada 2006
15.30 planowany przyjazd pierwszego uczestnika na linię mety
16.00 obiad
18.00 ogłoszenie wyników i zamknięcie rajdu



UWAGA w przypadku duzej ilości zgłaszajacych możliwoścc obiadu w terenie - cena ok 40 zł



Uczestnik Pojazd ilość osób Ilość dni Trasa
lukas001 rover'90 2 3 wycz
łoś UAZ 2 3 wycz
Miniak CJ 2 3 extr
mariusz&magda suzuki samuraj 2 3 extr
Tomek Patrol 2 3 wycz
uaz Uaz szt 2 4 3 wycz
Tomasz Suzuki 2 3 wycz
Karson Suzuki Vitara 2 1 wycz
borsuk patrol 2 3 wycz
Adam Lenort Patrol 2 2 wycz
Maciek Sajkiewicz suzuka 0 0 extr
Michał H suzuka 2 3 wycz
Piotr H Daichatsu Feroza 2 2 wycz
Grześ M Jeep 2 2 wycz
Marek P Wrangler 2 2 wycz
Jan J jeep 2 3 extr
JACEK MERCEDES G 2 2 wycz
RICHI MERCEDES G 1 2 extr

{tab Przygotowanie trasy}

{tab Przygoda}

{/tabs}